lundi 5 mars 2018

Navy seal rescuer - Shirlee MCCOY

Pourquoi je le lis :


Ce roman faisait partie d'un lot de livres gratuits destinés à faire découvrir les différentes collections Harlequin...

_____

 

En résumé (quatrième de couverture) :


After four years in prison for crimes she didn't commit, Catherine Miller just wants to lie low at her isolated farmhouse. But someone still thinks she's guilty — and should pay the ultimate price. Someone angry enough to spray-paint murderer on her home and attack her in broad daylight.

Her neighbor, former navy SEAL Darius Osborne, vows to hunt down her predator. The handsome security contractor has as harrowing a past as Catherine's, and won't let anyone get too close. Yet with a cold-blooded killer on her trail, they'll get closer than either ever imagined.

_____

 

Mon avis :


Le roman est très sombre ; entre les tentatives de meurtres à répétition, le passé tragique de l'héroïne et la maladie de sa grand-mère, tout s'accumule pour obscurcir l'atmosphère comme je l'ai rarement vu faire dans des romans Harlequin.

Or je cherche des choses plus légères lorsque je me lance dans ces romances, donc on ne peut pas dire que Navy seal rescuer m'ait plu.

________________________________________________

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire